Skip to content

2025 жылдың 15-24 қыркүйек аралығында география пәнінің мұғалімі, көркем еңбек пәнінің мұғалімі (ер балаларға), педагог-кәсіби бағдар беруші бос лауазымдарына барлық әлеуметтік желілерде (НОБД, еңбек кз, мектеп сайты, мектеп инстаграм, фейсбук парақшалары) жариялайды.

Бос жұмыс орындар:

 1. География пәнінің мұғалімі-1

 2. Көркем еңбек пәнінің мұғалімі (ер балаларға)-1

 3. Педагог-кәсіби бағдар беруші-1

Мекен-жайы:

Астана  қаласы

Сарыарқа ауданы

Көктал тұрғын алабы

Д.Бабатайұлы көшесі,  26

т/факс (7172) 501-669

НОБД модулі бойынша құжаттарды қабылдау 2025 жылдың 15-24 қыркүйек аралығында;

Педагогтерді жұмысқа қабылдау» модуліне сілтеме:

 http://hr-nobd.iac.kz (осы сілтеме бойыша барлық құжаттарды тізім бойынша жүктеу керек)

Конкурстың болатын күні: 30.09.2025 жыл,  сағат 15:00-де,  322-кабинет

  1. География пәнінің мұғалімі   бос лауазымына– 1 бірлік тұрақты

        Жүктеме: 18 сағат

Орташа еңбек  ақы: 180 000-200 000 тг (ҚР БЖҒМ 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығындағы талаптарға және жүктемеге сәйкес)

Оқыту тілі– қазақ тілі.

      2. Көркем еңбек пәнінің мұғалімі  (ер балаларға) бос лауазымына- 1 бірлік тұрақты

        Жүктеме: 24 сағат

Орташа еңбек  ақы: 180 000-200 000 тг (ҚР БЖҒМ 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығындағы талаптарға және жүктемеге сәйкес)

Оқыту тілі– қазақ тілі.

     3. Педагог-кәсіби бағдар беруші бос лауазымына- 1 бірлік тұрақты

Жүктеме: 1 ставка

Орташа еңбек  ақы: 120 000-124 000 тг (ҚР БЖҒМ 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығындағы талаптарға және жүктемеге сәйкес)

Оқыту тілі– қазақ тілі.

География, көркем еңбек пәнінің мұғалімдерінің лауазымдық міндеттері:

  • Оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және “Құндылықтарға негізделген білім беру” тұжырымдамасының негізінде оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асыру;
  • Білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету;
  • Білім алушының жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал ету;
  • Оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді түрлерін, әдістері мен құралдарын қолданады. Қысқа мерзімді жоспарларды, бөлімдер мен тоқсанның суммативті бағалауға арналған тапсырмаларды жасау;
  • Электронды журналдарды толтыру;
  • Жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген оқушылар мен деңгейден төмен емес тәрбиеленушілердің пәндік нәтижелерін, отбасылық-қызметтік, тұлғалық жетістіктерін қамтамасыз ету;
  • Оқу бағдарламаларын әзірлеуге және орындауға қатысу және оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз ету;
  • Әдістемелік бірлестіктердің, әдістемелік кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысу;
  • Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігін зерттеу сонымен қатар арнайы (түзету) білім беру мекемелерінде оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамуында ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асыру;
  • Кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттыру;
  • Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындау;
  • Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз ету;
  • Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын тұлғалармен ынтымақтастықты жүзеге асыру;
  • Білім алушылар, тәрбиеленушілер, арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алу.

мектепте кәсіптік бағдарлау жұмысын ұйымдастырады, кәсіптік бағдарлау жұмысына ұйымдастырушылық-әдістемелік басшылықты қамтамасыз етеді

 оқушылардың кәсібін саналы түрде таңдауға бағытталған қызметті жүзеге асырады;

                            Педагог-кәсіби бағдар берушінің луазымдық міндеттері:

  • Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, оқушылардың ата-аналарына немесе оларды ауыстыратын тұлғаларға, педагогикалық ұжымға Мамандық таңдау бойынша шешім қабылдауда көмек көрсетеді;
  • қызығушылықтарын анықтау бойынша диагностика жүргізеді, кәсіби бағдарлы диагностиканы талдайды;
  • ерекше білім беру қажеттіліктері бар дарынды білім алушыларды, тәрбиеленушілерді психологиялық қолдауды жүзеге асырады, олардың дамуына жәрдемдеседі;
  • кәсіпорындарда экскурсиялар өткізеді, әртүрлі мамандықтағы қызықты адамдармен оқушылар үшін кездесулер (әңгімелесулер) ұйымдастырады;
  • кәсіби құзыреттілікті арттырады, заманауи әдістер мен технологияларды қолданады;
  • белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді;
  • балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді;
  • еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесі:

 1) Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

 2) жеке басын куәландыратын құжат (жеке куәлік көшірмесі);

 3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы;

 4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері (диплом+ қосымшасы);

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек кітапшасының көшірмесі);

6) 075/у анықтамасы;

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты НКТ (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік және бұйрығы болған жағдайда; (санаты болмаған жағдайда НКТ тест тапсырып, педагог-тағылымдамашы санатын алып келу керек);

10) Жеке кәсіби жетістектері (алғыс хат, мадақтама, диплом, жарияланымдар, авторлық жұмыс және сертификаттар, оқушылардың жетістіктері);

11) Мемлекеттік білім беру гранты бойынша білім алған жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымының түлегі. «Дипломмен ауылға!», «Серпін» мемлекеттік бағдарламаларының қатысушысы, Жұмыспен қамту орталығы жастар тәжірибесі бойынша жіберілген педагог;

12) Алдынғы жұмыс орнынан ұсыныс хат;

13) Бағалау парағы.

Мекен-жайы:

Астана  қаласы                                                                          

Сарыарқа ауданы                                                                      

Көктал тұрғын алабы                                                               

Д.Бабатайұлы көшесі,  26                                   

т/факс (7172) 501-669

Электрондық пошта:  mail@40mektep.edu.                                                                 

Педагогтерді жұмысқа қабылдау» модуліне сілтеме:

 http://hr-nobd.iac.kz (осы сілтеме бойыша барлық құжаттарды тізім бойынша жүктеу керек)

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесі:

 1) Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

 2) жеке басын куәландыратын құжат (жеке куәлік көшірмесі);

 3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы;

 4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері (диплом+ қосымшасы);

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек кітапшасының көшірмесі);

6) 075/у анықтамасы;

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты НКТ (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік және бұйрығы болған жағдайда; (санаты болмаған жағдайда НКТ тест тапсырып, педагог-тағылымдамашы санатын алып келу керек);

10) Жеке кәсіби жетістектері (алғыс хат, мадақтама, диплом, жарияланымдар, авторлық жұмыс және сертификаттар, оқушылардың жетістіктері);

11) Мемлекеттік білім беру гранты бойынша білім алған жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымының түлегі. «Дипломмен ауылға!», «Серпін» мемлекеттік бағдарламаларының қатысушысы, Жұмыспен қамту орталығы жастар тәжірибесі бойынша жіберілген педагог;

12) Алдынғы жұмыс орнынан ұсыныс хат;

13) Бағалау парағы;

14) Барлық құжаттарды 10 беттік көк түсті фаил папкасында болу керек.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *